Bonibonlar ve Baklavalı Nestle Üzerine – 2

Standard

Durumu çok iyi anlatan bir söz var aslında, azimle bilmemne yapanın taşı bilmemne ettiğine dair… benimki de o hesap oldu. 🙂 Pazar gününden beri deliriyorum resmen Baklavalı Nestle yiyeceğim diye, öyle ki hislerimi içimde tutamamış buralara kadar taşımıştım! Hamile kadınların bile benim gibi yiyecek sayıkladığını duymamışsınızdır sanırım. 😀

Evet, pazar gününden beri Allah’ın her günü o markete girip bu çikolatayı satın almaya çalışıyordum. Ama hep aynı sonuç: Barkodu okumuyor. Ürün henüz kaydedilmemiş. Raflarda duruyor, göz kırpıyor, kalbimi çalıyor, sonra da benim olamıyor. Birkaç gün platonik takıldıktan sonra bugün nihayet amacıma ulaşmış bulunmaktayım: Nestle Baklava Tadında, elimde!

Bugün abimin doğum günü olduğu için saatlerce dolaştıktan sonra nihayet bir hediye seçebilmiş ve bu yüzden o an cüzdanımda bulunan tüm parayı dökmüşken -kendisi çok zor beğenir de- eve dönüşte nihayet çikolataları alabildiğimi görmek çok güzeldi! Ama şans bu ya, bu sefer de param yoktu. Kalan tüm paramı da çikolataya yatırarak günü kapatmış oldum, bir bana, bir güzzi‘ye! 😀

Yazının devamı için:

Yarın okuldan gelirken tekrar alacağım güzzi istedi diye stok yapmak amaçlı. Buzdolabının ücra köşelerinde ev halkından ne kadar saklayabilirim, orasını bilemiyorum gerçi. 😀

Tadına mı geleyim? Sabredemediğim için sıcacıkken yedim çikolatayı, erimek üzereydi. İçindeki 3 tadın birbirine karışmaması için soğukken yemelisiniz sanırım bunu. Antepfıstıklı baklava kullanılmış. Antepfıstığı tadını ve çikolatayı yoğun olarak hissediyorsunuz ama baklava hamuru parçacıkları biraz geri planda kalıyor, bu da baklava tadını aksatıyor. Son hatırladığınız fıstık ve çikolata oluyor. Hamur parçacıkları dedikleri de bisküvili Nestle’yi anımsattı biraz ama, kesin bir yargıya varamıyorum. Dediğim gibi, çikolata neredeyse eriyordu ve bu yüzden zor yedim de diyebilirim. Aslında hepsini de yemedim, günlerdir herkese bahsettiğim için gördüğüm herkese verdim. 😀 Bu tat, Çikolata Port‘ta çok güzel anlatılmış. Ama oradaki yazar, benim dediğimin aksine, 3 tadın birbirine karışmadığını söylemiş. Durumu hâlâ benim sıcak tüketmeme bağlıyorum. Uzun zamandır beklediğim için aşırı bir övgüyle bahsedemiyorum ama güzel bir çikolata, keyifli dakikalar yaşatıyor. 🙂 Ekşi’deki 5. girdinin yaşattıklarını, çikolatayı bir de soğuk yesem yaşar mıyım acaba? 😀 Ya da… yaşamasam daha iyi… 🙂

Bir de, bitterden başka çikolata yiyemeyenlerdenseniz, bunu hiç almayın çünkü bol şekerli bu. Şeker sevmeyenleri bayabilir. 🙂

Çalışma masamın aşırı dağınık olduğunu fark ettiğim için çikolataları tepeye tepeye diktim, arkada açık ders kitapları, dağınık notlar ve çalışma kâğıtları var. Kamufle olsalar da 2. olarak hiçbir şey göstermeyen bu fotoğrafı çektim. Ama masamın dağınık hâlini de saklamaktan vazgeçiyorum, saklamaya gerek yok. 😀

Yine çikolataya dönersek, güzel! Yerim ben bunu. Ama aşırı övmemeliyim, yoksa benim gibi rüyalarınıza falan girer. 🙂

12 responses »

  1. hehe afiyet olsun cancağızım ama bu saatte de markete gidemem ki keşke gündüz okusaydım 😀 Blog özürlü bir kişiyim zannımca, olanlarıda geç buluyorum böyle :/ meğer seninde döktürdüğün bi yer varmış 😉 nasip çikolata yazınaymış diyelim.Dizi yorumlarındaki söylemlerine bayılıyordum,buraları okumak zevkli olacak,arada uğrarım 😉

    • Yazmak istediğim çok şey olduğu hâlde çikolata yazısı yazarken buldum kendimi, o derece aç bir insanım demek ki 😀
      Teşekkür ederim çok, yorumlarda görüşürüz :))

  2. Yedim onu, yedim! 😀

    Nihayet ben de tadabildim, güzeldi. Yerken hafiften baklavanın tadını alıyor insan. Baklava yedikten sonra ağızda kalan o tadı çikolatayı yerken hissettim, ilginçti 😀 Baklavanın en üst bölümü çıtır çıtır olur ya genel de bu da öyleydi, çikolatayı çıtır çıtır yenesi bir lezzete dönüştürmüş 🙂 Bir tane almıştım ama hata yapmışım iki üç tane almalıydım zira ev halkına tadacak çikolata kalmıyordu az daha 😛

    Yeni ilginç lezzetler keşfedip, paylaşman dileğiyle:))
    Afiyet olsun hepimize! 🙂

    • Yedikçe yiyor insan değil mi, hımm tadı nasılmış, şu hamur muymuş bu fıstık mıymış, oh ne güzel çıtır çıtır derken tükeniveriyor 😀
      Beğendiysen ne güzel olmuş çingu, paylaştığın için teşekkürler :)) Darısı güzzi’nin başına 😀

  3. Yalandan kalpler ha!!! O çikolata ben gelene kadar sağ kalır da bana tatma olanağı verirsen bil bakalım sana buradan ne getireceğim 😛

      • Oha! O kadar uzun boylu değil herhalde XD Ayrıca birini bir yerlerden kaçırmak için bir şansım olsaydı o şansı Won Bin’den yana kullanırdım XD

        • Taeyang duymasın >.<
          Ya da boyu şöyle bir 30 cm uzayana kadar duyabilir 😀
          Ama YG'ye sızamayacaksan Kore'ye gitmenin bir tarafı hep eksik kalacak -.-"

          Bir de, sana bir tane daha çikolata alıp buzdolabının ücra bir köşesine sakladım beybi 😀

Fikrini Belirt! :)

