Bonibonlar ve Baklavalı Nestle Üzerine

Standard

Tabi, bonibonlarını kaptıracak mı? Nestle Baklava Tadında’nın acısını Bonibon ile unutabilecek mi? İki dakika içinde aşk üçgeninin köşelerini çizen mavi kedi, turuncuyu saf dışı edebilecek mi? Şoke olmuş bakışlarıyla kırmızı kedi, hepsine ağzının payını verecek mi? Az sonra…

Elinden şekeri alınmış çocuklar gibi dolandım tüm gün.  Sabah ders uğruna erkenden Kadıköy’e gitmiştim ve eve dönerken markete uğradım pasta malzemesi almak için. Kendi kendime Milka Bonibonlu alma planları yapadurayım, o çok aşina olduğum çikolata reyonundaki farklılığı anında hissettim. Evet, yeni bir lezzet vardı orada, “Nestle Baklava Tadında”. Daha önce bu çikolatayı ne tattım ne de gördüm. Bu yüzden çok heyecanlandım, acaba tadı nasıldı? Baklava zaten ağır bir tatlı olduğu için çikolatayla birleştiğinde olabileceklerin hesabını tutarken Milka ile Nestle arasında gidip gelsem de bu yeniliğin heyecanı ağır bastı ve tadının neye benzediğini hayal ede ede kasaya doğru koşturdum heyecanla. O an Türk filmlerindeki ağır çekim kavuşma sahnelerini andırmış olabilir, bilemiyorum pek şüpheliyim bu konuda. Heyecanımın birden söneceğini, söndürüleceğini nereden bilebilirdim ki? Kasiyer kız bir türlü okutamadı barkodu. Ürün daha dün gelmişmiş, anlaşılan henüz kaydedilmemiş falanmış filanmış. O anki hâlimi görmeniz lazım, muhtemelen bu şekilde izliyordum kasiyeri.

Yazının devamı için:

Israr etti başka çikolata alayım diye. Ben de gurur yaptım, arkamı döndüm gittim. Ama aklım hâlâ çikolatada. Bari bonibonlusunu alsaydım falan diyorum ama kasiyerin suratına bir daha bakmayacağım ya, dönemiyorum da. 😀 Yol üstündeki küçük bakkallardan birinden bonibon alarak kandırdım kendimi. Eve gelip de Nestle Baklava Tadında hakkında yapılan şu yorumları okumak -özellikle de 5 numaralı girdiye dikkatinizi  çekerim- tuz biber ekti durumuma. Hamile olsam çocuğum düşmüştü herhalde. 😛 Bu vesileyle dehşetengiz bir site keşfetmiş oldum: Çikolataport.  Siz siz olun, eve birlikte girmeden düşlemeyin çikolatayı. – bu da çok şey oldu ama 😀 –

Bonibonlarımla kendimi avutmam kısa sürdü neyse ki. Milka Bonibonlu yok, Nestle Baklava Tadında yok, bari bonibon olsun değil mi?

Bonibonla Kendinden Geçmece

Adım 1: Eve gelip sızlanmaca

Hastayım zaten ben… fırt fırt… hasta hasta nasıl çikolatasız bırakırlar beni? Ne hâllere düştüğümü görüyor musun Zuko?

– Müstakbel bonibonlayıcı, henüz her şeyden habersiz.

Adım 2: Bonibonlamaca

Cennette olmalıyım, çok mutluyum! *dönen arkaplan ve yeşillikte kulaç atmaca* Nestle de neymiş, hele Milka? Hahay! İsviçre diye bir şey varmış ne o, yenen bir şey mi? Yaşasın Bonibon Krallığı!

– Bonibonladı!

Adım 3: Deli muamelesi görmece

Yaayy! Re-re-re, ra-ra-ra, bon-bon bon-bon çok yaşa! *ağzı dolu olduğu için bonibon diyememece*

Bonibonlayanın dünyayı fethettiğini sandığı adımdır bu. Fazla çikolatadan mıdır, Nestle’yi unutma çabasından mı bilinmez, bir mutluluk ve zafer havası akar jestlerinden.

Çevre, bonibonlayana müdahale etmez 2. adımdan sonra. İbretle izlerler yalnızca, faltaşı gibi açılmış gözlerle. Cıkcıklar ve çocuklarına parmakla gösterirler.

– Zavallı Tabi. *gördüğü manzarayı anlamlandıramama* Zaten azıcık sıyırmıştı, Nestle Baklava Tadında bulamayınca kendini bonibona verdi, iyice delirdi. *şoke olmuş bakışlar*

…dercesine.

Biri dışında. O, başından beri Bonibonlamaca performansına hayran kaldığı Bonibonlayan üzerinden daha yeni tanıştığı K-Dramaların etkisiyle hayaller kurmakta, aşk çokgenleri şekillendirmektedir. Tabi için bir tehlike daha!

Adım 4: Bonibonunu Kaptırmaca

Imm… merhaba… şey… benimdi de o bonibon… azıcık kafanızı çekerseniz…

Dış güçlerin bölücü faaliyetlerini anlamlandıramayacak kadar saf durumdadır bonibonlayan, zira henüz geçmemiştir bonibon etkisi. Ancak diğer boniboncular hedefini çoktan seçmiştir. Artık bonibonlayanın bonibonları tehlikededir. Ama yine bunu anlayamayacak kadar saftır. İşte bu noktada bir önceki adımdan yardımcılar gerekmektedir:

– Hayır Tabi, o seni değil, Bonibonlarını seviyor!

Yoksa Tabi, başından bir türlü savamadığı turunculuğa kalbini, pardon bonibonlarını mı kaptıracak?

…to be continued…

…maybe!

– Director’s Cut –

* Kurgu tamamen hayal gücüne dayanıp 2.adımdan sonraki hiçbir karakterin gerçek kişi ve kurumlarla alakası yoktur.

* Tüm bu saçmalamacanın tek sorumlusu beni bekleyen yığınla zor konu ve Nestle’min barkodunu okutamayan kasiyerdir.

* Ayıcık Tabi, her an maviye boyanma tehlikesiyle yüzleşmektedir. – acaba neden –

* Bir diğer fail ise yolda sırnaştığı için kahvaltıya aldığım simitten koparıp verdiğim ama simiti küçük görerek yemeyen, oynayan pisidir. 😀

Kuşlara kısmetmiş!

-Yuki

dipnot: canım yine Nestle istedi!

8 responses »

  1. Bonibon üzerine yazılabilecek en eğlenceli yazı -ya da kurgu- olmuş, çok eğlendim. Her türlü süs eşya ve biblodan nefret ederim ama şu ilk fotoğraftaki cam kediciğe bittim, çok şık çok sevimli duruyor! (Maşşallah diyeyim kırılmasın 😀 )

    Baklavalı çikolata çok ilginçmiş! Akla bak sen! 😀 Baklava hastası biri olarak ekşi sözlük yorumlarını okumaya başladıktan sonra bir gözüm etrafta kardeşimi aradı ama ne mümkün… İlk avm ziyaretimde çikolata reyonuna dalıp tadacağım bu çikolatayı.

    Bonibon da en az nestle çikolata kadar güzeldir ama:)

    • Teşekkür ederiiim 🙂
      Bu tarz bibloları seviyorum ama yavaş yavaş yaşlı teyze psikolojisine girdim sanırım, temizlemesi zor oluyor diye çok almıyorum 😀 Kedilere hafiften zaafım olduğu için evdeki nesneler de kedi ağırlıklıdır genelde 🙂 Mavi olan, değil mi? Ben de çok seviyorum onu, sağ ol ablası 😀
      Ben de ablamı gönderdim bugün almayı denemesi için tekrar 😀 (peki kabul ediyorum, zaten dışarıdaydı. sadece telefon edip gelirken almasını istedim T_T) Ama yine geçmemiş kasadan! Nasıl sinir oldum anlatamam. 😦 Madem satmıyorsunuz rafta tutup milleti krize sokmayın değil mi ama? T_T Benden önce alman mümkün olursa mutlaka dön bana çingu 😀
      Doğru diyorsun, biraz da nostalji uyandırıyor bende bonibon. 🙂 Çocukken çok yerdim kkk

  2. Kızıııııım sınırlı sayıdaymış bir de T.T Hemen bir kutu alıp saklıyorsun evde. Ve yemiyorsun da! Kendini tutuyorsun ben gelene kadar!!! Oka!!!! Yemezsem ölürüm Yuki!

    • 2010’da satışa sunulmuş. Sonra kaldırılmış. Bugünlerde yeniden piyasaya girmiş. O derece yani, her an kaldırabilirler 😀
      Bebeğim, ben ve çikolata aynı ortamda aylarca duracak? 😀 Nasıl yani? Bir ısırık bile olmadan? 😀
      Daha ben de deneyemedim, ne hissettiğini çok iyi anlıyorum! Sen bana TOP’ı kanlı canlı getirirsen ben de tabii bu özel çikolatalardan birkaç parça ayırabilirim sana kkkkk

  3. Baklavalı nestle mi? Yuki seni öldürürüm!! Yeminlen diyorum ölümün benim elimden olur!
    Ya ne bu şimdi yaa T.T Merak ediyorum… Nereden bulacağım şimdi! Lanet Nestle!
    Zaten canım pötibör kırıntılı Nestle çekiyordu T.T

    • Bulamazsın hayatım Türkiye’ye özel üretim bu. 🙂 Pötibör kırıntılı Nestle’den sonra kurabiyelisi de çıktı haberin var mı? Bir enfes bir enfes ki sorma 😀

Fikrini Belirt! :)

