Kore’ye Koresever gönderiyoruz: Haydi Lee Kore’ye!!

Standard

Bakınız sevinçten ilkokul moduna geçtim bile. 😛 Koş Lee koş, Lee Kore’ye koş!! 😛

Yıllardır Kore’den K-Pop grubu getirmeye çalışıyoruz! Bir şey olduğu var mı? Tek elde edebildiğimiz Jaejoong’u görmek oldu iki saatliğine, o da Cumhurbaşkanı hatırına geldi zaten.

Bu yüzden diyorum ki, Kore bize gelmiyorsa biz Kore’ye gideriz! Eh, okulumuz, işimiz var, imkanımız yok, nasıl gideceğiz?

Nasıl mı? Fiziksel olarak orada olmasak da, orada olmuş kadar  olacağımız bir yol biliyorum: Bizi iyi temsil edecek, gezdiği, gördüğü yerleri tüm detay ve fotoğraflarıyla anlatabilecek birini göndermek! Ve şu an tam böyle bir adayımız var, tek ihtiyaç duyduğu Koreseverlerin desteği! Aynı zamanda, ne kadar çok olduğumuzu ve gücümüzü göstermenin bir yoludur bence Lee’yi göndermek 🙂

Blogum çok yeni ve takipçi kitlesi az olduğuna göre burayı takip eden herkes Lee’yi de biliyordur zaten. 🙂 Ama yine de duyurmak istiyorum bunu. Lee’nin blogu http://metropolgunlugu.blogspot.com ‘u gerçekten severek takip ediyorum, çok güzel yazılar yazıyor. En sevdiğim dergileri okurken aldığım lezzeti onun yazdıklarını okurken de alıyorum, zaten kendisi de gazeteci! Lee bir yarışmaya katılmış, eğer blogu ile yeterince oy alırsa istediği ülkeye, yani Kore’ye gidebilecek! Lee’ye güvenim gerçekten de sonsuz, orayı bize en iyi o tanıtır diyorum! Uzun uzun, gördüğü hiçbir detayı atlamadan,  var olmayanları var gibi gösterip abartarak dikkat çekmeye çalışmadan en objektif şekilde Kore hakkında yazacağını biliyorum. Gitmediği bir ülkeyi sadece yaptığı araştırmalarla bu kadar güzel anlatabiliyorsa, Kore’ye gittiğinde neler neler yapacağını hayal edemiyorum! Bir gazeteciden iyi kim yapabilir ki bu işi? Hepimiz Lee’ye oy verelim ve bir Koreseveri Kore’ye gönderelim. O sadece bir Koresever değil, esaslı bir V.I.P! Sırf VIP arkadaşıma destek olmak için bile elimden geleni yaparım. Süper bir şey bu, eğer Lee giderse kendim gitmiş gibi sevineceğim, bunu tüm samimiyetimle söylüyorum. 🙂 Tüm aileme zorla ( 😛 ) oy kullandırdım, siz de destek olun lütfen. 🙂

Sadece VIP olduğu için destekliyorum sanılmasın, ELF’lere, Primadonnalara, herkese hitap ediyor Lee çünkü giderse K-Pop gruplarının ürünlerini alıp blogunda yapacağı çekilişle dağıtacağını söyledi. Lafı fazla uzatmadan Lee’nin yazısını kopyalıyorum buraya.

Son bir not, Lee’nin blogunu bir inceleyin ve takip edin derim, gerçekten de güzel yazıyor. 🙂

Güney Kore’ye gitme ihtimalim var! Yardımınız lazım

Hemen konuya giriyorum arkadaşlar 🙂 Gazella Turizm gezi ödüllü bir yarışma düzenliyor. Kazanan kişi hayallerindeki ülkeye gidecek, tüm masraflar onlardan. Ben de ilk etabı geçen blogger’lardan biriyim. Ama şimdi halk oylaması yapılıyor ve yardımınıza ihtiyacım var. İlk 10’a kalmam için bu çok önemli. Vereceğim linkteki adrese tıklayarak metropolgunlugu.blogspot.com a oy verebilir misiniz? Tabi önce Gazella’nın sayfasını beğenin, sonra da bana oy verin lütfen. Bu gerçekten önemli benim için, desteğinizi bekliyorum Ayrıca başka Facebook hesaplarınız varsa onlarla da oy kullanabilirsiniz 🙂 Adres şudur:

http://www.facebook.com/GazellaTurizm?sk=app_306751442720105 

(Önce sayfayı beğenmeyi unutmayın. Bir de arkadaşlar 3 oy verme hakkınız var, üç oyu da benim blogum için kullanabilirsiniz)

     Ayrıca gidersem Güney Kore’ye K-Pop’la ilgili bir sürü şey satın alacağım ve geldiğimde de çekiliş yapacağım, bu da seçim vaadi gibi oldu ama bir kazan kazan durumu ortaya çıksın değil mi? Bigbang, Super Junior, JYJ veya başka gruplar. Benim seçeceklerim ve sizin istediklerinizden 3 – 5 tane alırım gerçekten. Ayrıca posterler, tişörtler, bileklikler ve fan kulüp hediyelerini saymıyorum bile. Hani bir olsun, bir Kore’ye gideyim gerçekten getirip burada çekiliş yapacağım. Aha da yazdım 🙂

     Oy verirseniz beni gerçekten çok sevindirirsiniz. Ayrıca bu yazıyı alıp blogunuzda paylaşırsanız çok mutlu olurum. 15 Mart’tan sonra silebilirsiniz hemen blogunuzdan, kopyalayıp yapıştırın lütfen. Facebook profilinizde, Twitter profilinizde paylaşırsanız çok mutlu olurum. Tabi en önemli şeylerden biri de Facebook sayfanız varsa sayfanızda paylaşmanız. Benim için, bu blog için, hatta kendiniz için, Kore ve KPop için oy verin diyorum sadece 🙂

     Bu yazıyı yazmak istedim. Halk oylaması seçeneği konulunca mecbur kaldım. Şimdiden herkese teşekkür ederim. Bu halk oylaması 15 Mart’a kadar devam edecek arkadaşlar..

2 responses »

Fikrini Belirt! :)

